Wednesday, November 25, 2009

Berakhirnya semester ini..



Mengenang sejenak kembali masa yang berlalu,rupa-rupanya tamat sudah pengajian untuk semester ini.Begitu cepat masa berlalu tanpa aku sedari.Itulah aku, manusia yang rugi kerana melihat begitu sahaja masa berlalu tanpa dipenuhi dengan perkara yang sepatutnya. Sem ini agak banyak pengalaman dan peristiwa yang menarik.Berpindah ke rumah di belakang sekali di tepi bukit membuatkan aku terjumpa tempat bertapa..hehe..tapi pertapaan ini membuatkan aku jarang solat jemaah di surau..aku akui,aku gagal pada sem ini..

Apa pun aku ucapkan terima kasih kepada rakan-rakan serumahku yang begitu banyak menegur dan membimbingku.Naemi yang banyak berjasa kepadaku.Terima kasih kerana selalu pinjamkan aku motor.haha..selalu ajak aku ke surau dengan motor hitammu itu.. Kepada Zunnur yang selalu memperingatkan salah silapku.Selalu bertanya soal agama yang membuatkan aku kembali bersemangat dalam menuntut ilmu.Syahir yang selalu tumpangkan kereta merahmu ketika kami kehujanan.yang menjadi chef di rumah kami,selalu masakkan makanan untuk kami.sedapx3..


Jiran sebelah rumah yang selalu datang mengacau..Huzaifah yang selalu mengusik dan menyanyi itu..nanti nyanyi banyak2 lagi sem depan..Fendy yang suka tengok muvi..bgs2..Nano yang selalu kebisingan tapi budak pandai dalam kelas kami..teror2..serta semua sahabat2 sekelas dan semua kawan2,tima kasih kepada kalian semua.Ada umur kita jumpa lagi pada sem akan datang...



1 comment:

Anonymous said...

gud to have friends like them...
but for me, i hope new sem will bring new joy & life...welcome 2010....