Thursday, November 12, 2009

Denda bagi KAFA..

FAM menetapkan denda kepada KAFA sebanyak RM 50000.Fuyo..banyaknya.Kalau RM 50 ok jugak.Haha..Apa pun itu setelah diberi denda minimum bagi setiap tuduhan kepada KAFA.Maka itu membuatkan Tan Sri Annuar Musa pening kepala seperti kura-kura naik perahu.Hehe..

Akibat segelintir penonton,KAFA terpaksa menghabiskan duit untuk membayar denda tersebut.Kesian betul..Tapi itulah hakikat yang perlu diterima oleh peminat bola sepak Kelantan.mungkin selepas ini perlu ada kerjasama antara KAFA dan penyokong negeri kijang ini untuk melangsaikan denda ini.

Tak habis lagi apabila ada pemain yang dicemuh oleh peminat sendiri.Ada yang dikata menjual perlawanan dan sebagainya.Zamri pemain pertahanan pula dituduh punca kekalahan malam itu.Simpati juga kepada pemain-pemain.Kita sepatutnya berfikiran positif dan sedia menerima kekalahan.Biasalah tu,adat perlawanan.Namun sesetengah orang amat degil.Pemain sudah mencuba yang terbaik namun sudah tidak rezeki.Terimalah..

Dan Pak Long dan gengnya di surau masih menyakat aku supaya menerima kekalahan..haha..pakcik2 kat sini memang mesra pelajar betul..haha..

No comments: