Sunday, May 12, 2013

4 Bulan..

4 Bulan...

4 bulan ruang ini kosong tak terisi..
4 bulan yang mengajar aku banyak perkara..
4 bulan yang sangat padat dengan aktiviti..
4 bulan ruang menimba pengalaman..

4 bulan ini akan kucoretkan di sini..


Sudah 4 bulan lebih sahabat baik saya Mohammad Zunnur Hasan pergi menghadap Allah Rabbul Jalil..Sungguh saya merindui dia,,,

Sahabat yang sangat baik..
Yang banyak berbakti pada saya..
Yang selalu menjaga aib dan kehormatan saya..
Yang membantu saya bila saya kesusahan..
Yang sentiasa menegur kesalahan saya..
Yang membetulkan salah dan silap saya..
Yang memberi semangat tika saya lemah..

4 Bulan...

2 comments:

Hainur Eisha said...

Sahabat yg baik, apabila dia takde..
kita akan sgt merindukan dia..
dan ketiadaan dia umpama hilang sblh tgn...

wallahualam..

smga bersabar dlm menempuh cabaran dan dugaan yg mendatang..

Allah ada bersama mu.. insyaallah..

AhmadNizamuddin said...

Assalamu'alaikum...

aku pon teringat gak kat dia. Baru-baru nih, bila tengok nama dia kat FB, terlupa pulak yang dia dah takdak. Hmmm... Berdoalah semoga dia ditempatkan di kalangan orang-orang yang soleh.

Wallahu a'lam...