Tuesday, May 15, 2012

Vanilla & Coklat...

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Lama tak menjengah ruang blog peribadi ini..Nak update sikit..

Dua malam lepas berforum bersama Dr Farhan dan isterinya Ustazah Fatimah Syarha.Pasangan suami isteri yang romantik dan sweet..Forum santai bertajuk Vanilla & Coklat:Let's Get Married..Amboiii...Tajuk cinta memang sinonim dengan anak muda dan remaja..

Ustazah dan Dr sememangnya menjadi ikon kepada anak muda.Kelembutan dan keramahan kedua-duanya menawan hati saya.Kedua-dua penulis novel ini sangat mendalam dalam perkongsian mereka,dekat dengan kami anak muda ini..

Apa pun malam itu dewan penuh dengan  hadirin sehingga terpaksa ditambah kerusi.Alhamdulillah..Tahniah kepada pihak penganjur Majlis Perwakilan Pelajar UniMAP 10/11..Satu usaha yang baik mengadakan Hari Siswi 2012 buat kali pertama di kampus kita.Tahniah dan syabas.Moga dapat diteruskan program ilmiah dan bermanfaat kepada mahasiswa/i dan masyarakat.Kurangkan program hiburan yang melalaikan.Selamat maju jaya...

Perkongsian menarik dari pasangan sweet ini..
Kenangan...

Audiens yang bertuah..hehe...

4 comments:

eZmALiZa said...

hebat sangat!!! dengan moderatornya yang pandai mengawal audiens.. hehe :)

semoga program macam ni akan diteruskan sampai bila2 di UniMAP :)

asrar_qalbi said...

ezmaliza:moderator amatur je,,,

apa pun tahniah atas kemenangan saudari...

harap dapat diteruskan lagi program sebegini pada masa hadapan...

Amjad Azhar said...

Fuh! Nak forum jugak boleh?? Eheh. Musim berforum... Abang Zufar di UTM, saya di USIM.

Abang Zufar:
http://zoosterpen.blogspot.com/2012/05/sekilas-forumkahwin-muda.html

Saya:
http://cetusfikir.blogspot.com/2012/05/nak-tulis.html

asrar_qalbi said...

Amjad::Alhamdulillah..bagus2....